Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след запалване на студен двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след запалване на студен двигател

    Здарвейте колеги!
    Търсих подобна тема , но не открих. значи , проблема е , че колата си пали нормално , но веднага след запалването оборотите падат и коларта започва да се тресе до неузнаваемост. Ако се опитам да я изфорсирам, първоначално започва едно "боботене" и тогава колата се изфорсирва. Трябва да държа с педала на газта около 1500 оборота , докато позагрее малко и после всичко е ок!
    Незнам ако отида на стенд дали , когато колата е загряла , този проблем ще се хване от компютрите?
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

  • #2
    Ами по принцип това може да е от МПХ но щом боботи така може и да е от дебитомер...... Най добре една диагностика......
    И като тресе така отначало лампата за грешка свети ли ти?
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

    Comment


    • #3
      Никаква лампа не ми свети!
      А тази лампа какво представлява?
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

      Comment


      • #4
        то може би не дебитомер-а ами датчика за температурата!


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Незнам , но като загрее колата си се форсира без проблем и няма тресене. А и дали при загряла кола ще се хване проблема на диагностиката?
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от gaiska
            Незнам , но като загрее колата си се форсира без проблем и няма тресене. А и дали при загряла кола ще се хване проблема на диагностиката?
            ми не е сигурно...


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Следващия път като направи така я загаси и пак я запали и пиши дали работи нормално.
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #8
                има ли вариант след като я изгася , после да не го направи това?
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                Comment


                • #9
                  Oледай гумените втулки на смукателните колектори . Нацепват се от старост и навлиза излишен въздух. Имах съшия проблем с на 1 и 2 ри цилиндър есента. При мен бяха цепнати отдолу / не се вижда / .
                  Смяната си е гърч трябва да се разхлаби целия интейк иначе не може да се нахлузят . Смени скобите с червячни , че щатните нямат поставяне . След смяната мърка на ПХ и си пали нормално , вдига обороти , като загрее спадат.
                  И аз се бях запътил към темп. датчик.

                  Огледай също и оребрената гумена тръба , понякога и тя се напуква.
                  Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                  Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                  Comment


                  • #10
                    Гумената тръба не е спукана. Имал съм този проблем с нея , но той се проявява и при загряла кола. Гумените съединения ще ги погледна утре. а иначе като я запаля и изгася , при следващо палене проблема си остава. Това беше по повод съвета на колегата vovata
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                    Comment


                    • #11
                      Днес ходих на диагностика и се оказа , че са запушени дюзите. В интерес на истината малко след като загрееше пак се форсираше с известен проблем, та и на мен ми мина на ума за дюзи , но се разколебах.
                      Та сега въпроса ми е друг. Колата ми трябва всеки ден и нямам време да я оставям на майстори за почистване на дюзите. Имам един комплект от старата Алфа и тя е със същия мотор. Работеха перфектно. Въпроса ми е дали мога да сложа тях и дали от стоене не им е станало нещо? Стояли са около половин година на сухо място в найлонов плик. И има ли някакава особеност при смяната. Благодаря!
                      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                      Comment


                      • #12
                        Днес ходих на диагностика и се оказа , че са запушени дюзите. В интерес на истината малко след като загрееше пак се форсираше с известен проблем, та и на мен ми мина на ума за дюзи , но се разколебах.
                        Та сега въпроса ми е друг. Колата ми трябва всеки ден и нямам време да я оставям на майстори за почистване на дюзите. Имам един комплект от старата Алфа и тя е със същия мотор. Работеха перфектно. Въпроса ми е дали мога да сложа тях и дали от стоене не им е станало нещо? Стояли са около половин година на сухо място в найлонов плик. И има ли някакава особеност при смяната. Благодаря!
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #13
                          Днес ходих на диагностика и се оказа , че са запушени дюзите. В интерес на истината малко след като загрееше пак се форсираше с известен проблем, та и на мен ми мина на ума за дюзи , но се разколебах.
                          Та сега въпроса ми е друг. Колата ми трябва всеки ден и нямам време да я оставям на майстори за почистване на дюзите. Имам един комплект от старата Алфа и тя е със същия мотор. Работеха перфектно. Въпроса ми е дали мога да сложа тях и дали от стоене не им е станало нещо? Стояли са около половин година на сухо място в найлонов плик. И има ли някакава особеност при смяната. Благодаря!
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                          Comment


                          • #14
                            Същия проблем с дюзите просто откачи едната клейма на акомулатора изпуши една цигара или ако не пушиш оставия 5 минути след това я закачи и сичко се оправя недей сменя нищо пробвай и кажи какво стана.

                            П.С. При мене номера стана беше същото и се оправи пробвайте сички който имате такъв проблем.Поздрави и дано да стане.

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря! Ще пробвам!
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                              Comment

                              Working...
                              X